Zelf online ontwerpen

Hoogwaardige afwerking

Snelle levering

Meer dan 50 jaar ervaring

Klachtenpagina

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

CONTACTGEGEVENS
Kartonstore
Handelsstraat 34a
6135 KL Sittard

Telefoon: (046) 437 2338
E-mail: info@smikhouse.com

Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08.00 tot 17.00 uur.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht uw klacht meer tijd in beslag nemen dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Kartonstore (Smikhouse B.V.) bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Niet goed, geld terug garantie
Wij staan er voor in dat onze producten en dienstverlening voldoen aan de overeenkomst, de in ons aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de koopovereenkomst bestaande wettelijke bepalingen en overheidsvoorschriften. Indien dit niet het geval is, neem contact met ons op.

Niet tevreden over uw bestelling of onze dienstverlening? Wij sturen u een nieuw product of u krijgt uw geld terug.
Volg daarvoor de volgende stappen:

1. Neem een foto van het product waarover u niet tevreden bent.
2. Stuur de gemaakte foto naar Kartonstore klantenservice
3. Wij nemen contact met u op om het op te lossen!

U mag binnen maximaal 48 uur een reactie van ons verwachten.

Let wel: het bovenstaande geldt alleen als een door ons geleverd product gebreken vertoont die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. De regeling is dus niet van toepassing als u bijvoorbeeld zelf foto’s met een te lage resolutie of een te hoge compressie hebt aangeleverd of wanneer u een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Ik ben niet tevreden over mijn product
Wij kunnen klachten over door ons geleverde fotoproducten alleen in behandeling nemen wanneer het gaat om gebreken die tijdens ons productieproces zijn ontstaan. Dus niet als u bijvoorbeeld zelf onscherpe foto’s of foto’s met een te lage resolutie hebt aangeleverd of wanneer u een product bij nader inzien niet mooi vindt.

Ik heb mijn product beschadigd ontvangen, wat kan ik doen?
Neem contact op met onze klantenservice. Omschrijf de aard van de beschadiging, zodat wij een melding kunnen doen aan de transporteur. In de meeste gevallen sturen we u direct een nieuwe bestelling toe.

Ik heb (nog) niets ontvangen
Misschien is de bezorging vertraagd, of heeft u bij uw bestelling een onjuist afleveradres opgegeven. Is dat laatste niet het geval en is uw bestelling over enkele dagen nog niet bezorgd, laat het ons dan weten.

Ik mis nog één of meer producten
Om productietechnische en logistieke redenen worden sommige projecten apart naar hetzelfde adres verstuurd. Zo bestaat de kans dat u niet uw hele bestelling tegelijk ontvangt.

Eigen verantwoordelijkheid
Een aantal zaken zijn echter uw eigen verantwoordelijkheid. Daarmee bedoelen we de kwaliteit van de eventuele foto of beeldmateriaal dat u zelf heeft geupload, de juistheid van het adres van de bestelling en de teksten die u zelf op de producten heeft aangebracht. Voor deze onderdelen is Kartonstore niet verantwoordelijk.

Verzending en klachten over verzending
Meer informatie over verzending en klachten over verzending vindt u op onze pagina over bezorging.

Wij maken gebruik van cookies om de website te optimaliseren en om statistieken te verzamelen en analyseren. Lees meer over ons cookiebeleid